ЕЛС планира да воведе специјални шкафчиња за самостојно подигање на пратки

March 13, 2025
1 min read

Приватните пошти играат сериозна улога во олеснувањето на онлајн купувањето, а “Еко Логистик Сервис” (ЕЛС) предводи со над 70% од сите испораки во земјава. Сепак, проблемот со погрешни адреси и телефонски броеви ја забавува доставата и создава потешкотии за компаниите и купувачите.

Сопственикот на ЕЛС, Игор Гешовски, истакнува дека онлајн трговијата бележи значителен раст, но нагласува дека погрешните информации при нарачките го отежнуваат процесот. Тој ги повикува граѓаните да внесуваат точни податоци за да се овозможи побрза и посигурна испорака.

ЕЛС веќе е главен партнер за испорака на “Алиекспрес” и “Тему”, а наскоро ќе започне и со дистрибуција на производи од светски познатата текстилна платформа “Шеин”. Очекувањата се првите пратки да пристигнат до почетокот на април.

Во меѓувреме, компанијата најавува нови соработки со платформите ForDeal и GD, како и можни партнерства со “ТикТок” и “Амазон”. Дополнително, лимитот за бесцарински пратки ќе се зголеми од 22 евра на 90 евра, со задолжително плаќање на ДДВ.

ЕЛС планира да воведе специјални шкафчиња за самостојно подигање на пратки, како и фулфилмент центар од 1.000 квадратни метри за складирање и управување со стоката на компаниите. Овој систем ќе им овозможи на бизнисите ефикасно управување со залихите и намалување на трошоците.

Компанијата работи на развој на платформа што ќе им помогне на домашните бизниси да создадат сопствени онлајн продавници и да ги пласираат своите производи на регионални и глобални пазари. Покрај тоа, ќе има промотивни попусти за стартапи во првите три месеци на користење на услугите на ЕЛС.

Со оглед на зголемениот обем на работа, ЕЛС поставува нови стандарди за испорака – пратките ќе стигнуваат до купувачите во рок од еден ден низ цела Македонија, а доколку тоа не се исполни во рок од два дена, испораката ќе биде бесплатна.

ЕЛС останува единствената приватна пошта во земјата со сите потребни национални и меѓународни лиценци, со повеќе од 250 вработени, 200 возила и 50 логистички центри низ Македонија. Компанијата продолжува да инвестира во модернизација, со цел да ја подобри ефикасноста на достава и да ги задоволи потребите на граѓаните и бизнисите.

ИЗВОР: racin.mk

MARKETING

MARKETING

Претходно

Кекеновски: До кога вака?

Следно

Милиони испрани преку мазутот – каде се парите?! – Пронајдени 3 милиони, позајмица сам на себе од 1,2 милиони евра?!

Latest from Blog

Сто дена од трагедијата во Кочани: Политика наместо одговорност

Во нивната објава се наведува дека, наместо итно и соодветно делување, Собранието си земало двонеделна пауза по трагедијата, иако, според Уставот, е во постојано заседание. Надзорната расправа за случајот била изгласана дури

Над 13 илјади странци вработени во Албанија

Развојот на различните сектори на економијата и зголемената побарувачката за работна сила ја направија Албанија привлечна за странските работници. Директорката за услуги на пазарот на трудот во Националната агенција за вработување и

Ирански ракети завршија во американски бази во Катар

Се раширува периметарот на иранските напади откако иранската државна радио-телевизија соопшти дека иранските вооружени сили лансирале балистички ракети кон американски воени бази на Блискиот Исток, со фокус на позиции во Катар и
Go toTop