Компанијата „Волт Дизни“ денес објави дека се согласила
да плати 10 милиони долари за да реши тужба за приватност на децата поднесена
од Федералната трговска комисија на САД (FTC).
Тужбата се однесува на видеосодржината што Дизни ја
објавил на YouTube, главно за време на пандемијата на коронавирусот, објавува
Axios.
Ова е првиот познат случај во кој провајдерот на содржини
YouTube постигнал спогодба со FTC за кршење на приватноста на децата, откако
агенцијата постигна спогодба со YouTube и неговиот сопственик Google во 2019
година.
FTC го обвини Дизни дека не ги означил одредени видеа на
YouTube како содржина насочена кон деца кога ги поставил на платформата,
дозволувајќи им на тие видеа да бидат покриени со онлајн реклами, што FTC го
смета за проблематично.
Како дел од спогодбата, Дизни призна административна
грешка во означувањето на видеата што ги поставил на YouTube, главно за време
на пандемијата.
Овие видеа не се правилно категоризирани, што според FTC
го прекршува Законот за заштита на приватноста на децата на интернет (COPPA) од
1998 година.
Законот бара од компаниите да ги известат корисниците
кога собираат податоци за содржина насочена кон деца и да добијат родителска
согласност за такво следење на податоци.
Во овој случај, според FTC, податоците од децата кои ги
гледале овие видеа се собрани без родителска согласност.
„Поддршката на благосостојбата и безбедноста на децата и
семејствата е во срцето на сè што правиме“, изјави портпаролот на Дизни,
додавајќи дека спогодбата не се однесува на дигиталните платформи на Дизни, туку
само на содржината на YouTube.
Дизни, исто така, вети дека ќе продолжи да инвестира во
алатки за да помогне во усогласувањето со законите за приватност на децата.
Извор: vecer.mk