Астрономските скриени трошоци на поседување електрична кола

December 2, 2023
1 min read

Пред да ги сецираме бројките, редно е да се каже дека се работи за конзервативен тинк-тенк кој е финансиран од нафташите Ексон, Шеврон и браќата Коч и упорно се бори против тн зелени енергии.

Нивниот извршен лани твитна:

„Денес, благодарен сум што живеам живот со висока содржина на јаглерод и посакувам и остатокот од светот да го може тоа. Енергетска сиромаштија = сиромаштија. Декарбонизацијата е опасна и смртоносна“.

Според нивните пресметки, кои ги вклучуваат владините субвенции, опремата за полнење и дополнителното оптоварување на електричната мрежа, излегува дека „вистинскиот трошок за полнење на електрично возило е како да се плаќа 17,33 долари за галон бензин“.

А галон бензин е од 3,36 долари најевтино, 4 долари во Аризона, до скоро 7 долари во Беверли Хилс. 

Извештајот идентификува три различни области на скриени трошоци за сопствеништво на електрично возило: првата се директните субвенции, како што е федералниот даночен кредит од 7.500 американски долари. Втората се однесува на индиректните субвенции, особено избегнувањето на државните и федералните даноци за гориво. Ова, се вели во извештајот, е проблематично бидејќи таквите даноци се користат за изградба и одржување на патишта; а бидејќи електричните се потешки, нивните сопственици треба да плаќаат повеќе даноци за гориво, а не помалку. Како индиректна субвенција ги сметаат  дополнителните трошоци за електричната мрежа.

Од друга страна, Consumer Reports, годинава во мај откри дека електрифицирањето на целата флота на лесни возила на САД до 2050 година ќе бара помалку од 1% раст годишно во производството на електрична енергија. Извештајот покажа дека ако 25% од целата флота на патнички возила на САД стане електрична до 2032 година, мрежата би можела да ја задоволи таа побарувачка со само 6% раст во производството на електрична енергија.

Линдзи Бакли, портпарол на Калифорниската енергетска комисија, лани рече дека полнењето на ЕВ сочинува помалку од 1% од вкупното оптоварување на мрежата за време на шпицовите. До 2030 година, тој удел се очекува да биде околу 5%, што е „мала количина“ на додадена побарувачка.

Сепак, далеку од сјајно оди тоа: Генерал моторс ги намалија таргетите за електрични возила, Форд одложи инвестиции од 12 милијарди, Херц бавно ја елекртифицира флотата а Тесла е во ценовна војна за да ги убеди колебливите купувачи. 

Иако продажбата на електричните во САД, постигнаа рекордни 7,9% од вкупната продажба на коли во третиот квартал, интересот тлее. Според едно истражување, во мај годинава 67% испитаници рекле дека се отворени за таа опција, што е значајно намалување од 86% колку што ги имало во 2021 година.

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

ПОЧИНА НЕКОГАШНИОТ ПЕЈАЧ НА „ПОУГС“, ШЕЈН МЕКГОУЕН

Следно

Променливо облачно со локални врнежи од дожд

Latest from Blog

Тудор после Интер: Беше лудо, не знам дали ја заслуживме победата!

Во италијанското дерби полно со пресврти, Јувентус го победи Интер со 4:3 пред своите навивачи. Победничкиот гол беше постигнат во судиското продолжение. Тренерот на Стара дама, Игор Тудор, призна по натпреварот дека

Трипуновски: Секој кој има штета ќе биде обештетен

Министер за земјоделство, шумарство и водостопанство Цветан Трипуновски присуствуваше на прес-конференција на Управувачкиот комитет за справување со кризи кој во проширен состав заседаваше во МВР. Во регионот каде што е пожарот во

Џон Малкович за аферата со убавата Мишел Фајфер: Кога ќе ја преминете границата, нема враќање

 Двајцата биле во брак во тоа време, а нивната романса од снимањето се прелеала и во реалниот живот. Во историската романса од 1988 година, режирана од Стивен Фрирс, Малкович и Фајфер ги
Go toTop