Парижаните гласаа за забрана на електричните скутери, владата е на потег

April 3, 2023
1 min read

Во 2021 година, во Франција, 24 лица загинале во несреќи предизвикани од ромобили, вклучително и една во Париз. Минатата година во тој град се регистрирани 459 сообраќајни несреќи во кои учествувале овие и слични возила, меѓу кои и три сообраќајни несреќи со смртни последици

Парижаните вчера, на необврзувачки референдум, со големо мнозинство гласаа за забрана на електричните скутери од улиците на француската престолнина. Градските власти рекоа дека ќе го следат референдумот.

Според веб страницата на градот Париз, помеѓу 85,77 и 91,77 отсто од граѓаните гласале за забраната во 20-те париски квартови кои ги пријавиле резултатите. Гласањето беше наведено како ретка „јавна консултација“ и предизвика долги редици пред гласачките кутии во градот.

„Гласав против затоа што Париз е хаос. Начинот на кој е организиран, опасноста што ја создаваат во Париз, визуелното загадување, сето тоа не е добро“,

изјави железничкиот работник Ибрахим Беутчутак (47) за ТВ Ројтерс.

Градовите ширум светот ги заоструваат прописите за електричните скутери, ограничувајќи го бројот на оператори, брзината и паркинг местата.

Во 2021 година, во Франција, 24 лица загинале во несреќи предизвикани од ромобили, вклучително и една во Париз. Минатата година во тој град се регистрирани 459 сообраќајни несреќи во кои учествувале овие и слични возила, меѓу кои и три сообраќајни несреќи со смртни последици.

„Во нашата работа гледаме многу сообраќајни несреќи предизвикани од ромобили, така што навистина ги гледаме негативните ефекти“,

изјави 38-годишната докторка Одри Кордие за Ројтерс откако гласаше против.

Електричните скутери до кои се пристапува преку апликации за паметни телефони се користат во Париз од 2018 година, но по поплаките за нивната анархична употреба, Париз го намали бројот на оператори на три во 2020 година.

Градот им даде тригодишен договор, бараше ограничување на брзината од 20 км/ч и одредени места за паркирање. Актуелните договори важат до септември.

Операторите понудија дополнителни прописи, вклучително и проверка дали корисниците имаат над 18 години, ставање регистарски таблички за да може полицијата да ги идентификува прекршителите на сообраќајот и ограничување за еден патник.

Во неделата, операторите како што се „Тиер“ и „Лиме“ се ангажираа за да ги охрабрат корисниците да гласаат против забраната.

Некои гласачи рекоа дека претпочитаат построги регулативи отколку целосна забрана.

„Гласав ‘за’ затоа што сум против прилично бинарниот избор што го добивме на овој референдум. Не сакам возачите на ромобили да прават што сакаат по тротоарите, но забраната за нив не е приоритет“,

изјави 35-годишниот Пјер Вакерле.

Извор: 360stepeni.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

За седум дена изречени 220 санкции за непрописно паркирани возила во Центар

Следно

„Мекдоналдс“ привремено ги затвора своите канцеларии во САД како подготовка за намалување на администрацијата

Latest from Blog

Низ Србија вечерва протести под мотото – „Со ’рбет против насилството“

Министерот за внатрешни работи Ивица Дачиќ изјави дека 13 полицајци се повредени и дека вкупно 42 лица се приведени. Студентите во блокада наведуваат дека инцидентите биле инсценирани и дека дејствијата на полицијата

Квалификации за СП 2026: Англија и Португалија со очекувани победи (ВИДЕО)

Фудбалските репрезентации на Англија и Португалија обезбедија очекувани победи на денешните попладневни квалификациски дуели за СП 2026. Англија ја победи Андора со 2-0 во Бирмингем во четвртиот натпревар од квалификациската група К

Изет Меџити го повика Бујар Османи на јавна дебата за локалните избори во Чаир

2 Првиот заменик претседател на Владата, министер за животна средина и просторно планирање и кандидат на ВРЕДИ за градоначалник на Општина Чаир, Изет Меџити денеска во изјава за медиумите одговарајќи на новинарско

Србија набави 11 хуманоидни роботи за помош на децата со попреченост во училиштата

Хуманоидниот робот Воли е веќе докажан асистент во образовната пракса во поразвиените земји. Тој е управуван од наставниците и може да зборува, но исто така го привлекува вниманието со својата невербална комуникација,
Go toTop