80% Американци ја гледаат брзата храна како луксуз

May 28, 2024
1 min read

Скорешно истражување покажа дека 78% од американските потрошувачи денес сметаат дека брзата храна е „луксузно“ хранење поради постојаното поскапување на оброците, наспроти нивната слаба финансиска ситуација. Тоа е особено точно кај Американците кои заработуваат помалку од 30.000 долари годишно (71%), родителите со мали деца (58%) и генерацијата З (58%).

Во просек, 3 од 4 Американци обично јадат брза храна еднаш неделно, но 62% од испитаниците рекле дека во последно време ја јадат поретко.

63% од анкетираните се согласиле дека брзата храна треба да биде поевтина од јадење дома, но 75 отсто велат дека тоа не е така. Речиси половина од Американците (46%) велат дека оброкот во ресторан за брза храна чини приближно исто како оброк во нивните локални стандардни ресторани, а 22% рекле дека брзата храна е и поскапа.

Цените на брзата храна последниве години пораснаа повеќе од просечното поскапување на потрошувачката кошничка. Од 2017 таа сега е поскапа за 41% додека кошничката е поскапена 35,9 отсто. Некои артикли како што се чизбургерите од Мекдоналдс и пилешкото во ЧИк-фил се зголемиле за дури 200%, за помалку од пет години.

За повеќето Американци, алтернатива на купување џанк фуд е готвењето дома. Тоа се обидуваат да го адресираат големите синџири на храна па Венди најавува појадок за три долари, а МекДоналдс смислил оброк за пет долари, но со ограничено времетраење.

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

Клековски за ТВ 24: Преспанскиот договор значеше потчинета позиција на Македонија, а ВМРО-ДПМНЕ нема намера да прифати потчинет однос

Следно

Илиев: Хрватска е многу квалитетна репрезентација, наша обврска е да го дадеме најдоброто од себе

Latest from Blog

Чаир добива нова канализација и водовод – Меџити на терен

Првиот-вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити денеска ја посети улицата 157 во населба Гази Баба, каде што работите на инфраструктурниот проект се одвиваат со забрзано темпо. Канализацијата за атмосферски води

„Моја Кравица“ ја стартува својата прва национална наградна игра во Македонија

Бимилк со гордост ја претставува својата прва наградна игра за брендот Моја Кравица во Македонија, под слоганот „Исполни си ги желбите со Моја Кравица!“. Наградната игра ќе трае од 15 септември до

Возачите на „Шкода“ најмногу пцујат, меѓу британските возачи

Британскиот интернет-портал „Казино-онлајн“ испита 2.000 возачи од Велика Британија, за „богатиот речник и елоквентноста зад воланот“. Прашањето гласело: Дали, како возач, пцуете и колку често го правите тоа додека возите? – Порано
Go toTop