ПСЖ ќе заработи 10 милиони евра за мечот со ѕвездите на Ал-Наср и Ал-Хилал

January 17, 2023
1 min read

Пари Сен-Жермен ќе заработи значителни финансиски средства за натпреварот во Саудиска Арабија.

Парижаните в четврток на 19 јануари ќе играат во Ријад со саудискиот ол-стар тим составен од фудбалери на Ал-Хилал и Ал-Наср.

За Ал-Наср од неодамна настапува Кристијано Роналдо и според најавите тој ќе ја носи капитенската лента на ревијалниот меч.

Според„ L’Equipe“, овој натпревар на ПСЖ ќе му донесе нешто повеќе од 10 милиони евра. Оваа сума клубот ја вклучи во буџетот за сезоната 2022/23, бидејќи очекува да покаже финансиски резултат подобар од минатата сезона кога парижаните имаа загуба од 369 милиони евра.  (МИА)

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Средба на архиепископот Стефан со американската амбасадорка Агелер

Следно

Фон дер Лајен поддржува иранската гарда да се најде на списокот терористички организации

Latest from Blog

Катастрофалните поплави во Азија одзедоа повеќе од 30 животи

Катастрофалните поплави погодија милиони луѓе во Тајланд, Индонезија и Малезија, а најмалку 33 лица загинаа во масовните поплави во јужен Тајланд, објави денес весникот „Бангкок пост“, повикувајќи се на владата. Повеќе од

Премиерот Мицкоски дециден: Никој не го нападнал бугарскиот „новинар“ Перев

Премиерот Христијан Мицкоски денеска изјави дека вчера имал консултации во врска со пријавата од новинарот и публицист Владимир Перев (80), дека бил објект на вербален и физички напад од непознато лице во

Коњановски: Секоe дете заслужува модерен и безбеден простор

Градоначалникот на Општина Битола, Тони Коњановски, соопшти дека општината континуирано инвестира во зголемување на капацитетите на детските градинки, со цел да одговори на зголемените потреби на родителите и подобрување на условите за

По успехот на „Злобница 2“ на киноблагајните, најавени нови продолженија

По почетниот извонреден успех на „Злобница 2“ (Wicked: For Good’s), продукциската куќа „Јуниверзал пикчрс“ (Universal Pictures), се чини, е подготвена за повеќе приказни од „Земјата на Оз“. Имено, Мајкл Мозес – маркетинг-директор
Go toTop