Писмо на разочара скопјанец: „Ноќен живот за фотки“ или „Ла Фајет од Али Експрес“

January 15, 2023
1 min read

Прскалки и конфети во разни бои, баш шарени и смешни како градов. Сите со телефоните во раце, фотографиираат нешто без врска, а речиси никој не забележува која песна оди во позадина. Нема ни што да забележиш, затоа што ЦД-то е истото од минатиот четврток и петок и од предминатиот и од лани. Барем јас таков впечаток имам, затоа што секоја недела на инстаграм истите песни ги слушам. Вака почнува е-маил комуникацијата која скопјанец ја испрати до редакцијата на Скопје Инфо. Вели дека е разочаран од фактот што викендите во Скопје повеќе не се место за излегување и забава, туку за фотографирање и објавување на социјалните мрежи.

Колку и да изгледа модерно и убаво, тоа што се случува во некој од локалите во Скопје за време на викенд е бледа копија на клубовите од соседството. Прскалките во раце и конфетите во боја многу потсетуваат на еден клуб од соседството кој прилично е популарен во последните две – три години. Па, да бидам искрен, доколку објавиш фотка, не си нешто модерен и креативен, туку веројатно само депримиран и разочаран затоа што некој друг го прави тоа, на некое друго место кое е многу подобро од копиите кои личат на „Али Експрес“

Ноќниот живот во Скопје се сведува на 2-3 ноќни локали, неколку кафеани и кажете ако грешам, но мислам дека периодов нема ноќен клуб кој работи после 12 часот. Или пак можеби има, ама бројат на една рака и во нив собира многу малку луѓе. Станавме град во кој треба да дојде некој од најнискобуџетните пејачи за да направи гужва и да биде настан кој ќе се раскажува цела недела. 

– Во 2023 година, уште Даниела Мартиновиќ е најголем хит во градот. Скопје, за жал го сведовме на град кој повеќе личи на провинцијалска населба, каде доминираат дијалекти кој за тешко ги разбирам, а многу често со нив се служат и некои од „битните“ менаџери вели тој и во е-маил комуникацијата додава дека е разочаран што живее во скап град, но без никаква содржина и понуда. 

– Патиме да бидеме видени, да се сликаме и да споделуваме на фејсбук и инстаграм. За жал цените на пијачките во локалите се слични со оние во Белград и Софија. Но, понудата на добри локали, кафулиња и ресторани во Белград и Софија е многу поголема во споредба со Скопје. И таа понуда веројатно е причината за содржината и изборот кој тие го имаат. Се што прават има смисол, изгледа убаво, не е копија и е сосема креативно, вели тој. 

На крајот прашува има ли надеж за ова мало парче од град кое се стреми барем да стане идна метропола со содржини, клубови, барови во кои ќе ти биде мерак да ги поминеш викендите. 

ИЗВОР: skopjeinfo.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Ковачки: Ахмети греши кога мисли дека ДУИ и Левица одлучуваат за влада, власта ја зема и дава единствено народот

Следно

Страшна снимка од моментот на падот на авионот во Непал, најмалку 40 загинати (ВИДЕО)

Latest from Blog

Американско-Балканската Трговска Комора со ексклузивен настан во Њујорк во рамките на UNGA80

Во рамките на 80тото Генерално собрание на Обединетите нации (UNGA80), во Њујорк се одржа ексклузивен настан во организација на Американско-Балканската Трговска Комора, кој собра влијателни гости од политичкиот, дипломатскиот и бизнис светот.

Во Велес гласаат 69 болни и немоќни лица

Избирачките одбори на ОИК Велес денеска ќе ги посетат домовите на 69 болни и немоќни граѓани, а кои припаѓаат на 33 избирачки места. Гласањето на овие наши сограѓани е во рамките на

30 години Delfino Mobility Group: македонскиот автомобилски лидер со блескава регионална промоција во Тирана

Регионалниот лидер во автомобилскиот бизнис сектор, Delfino Mobility Group Скопје, го прошири своето присуство во регионот со свечена промоција во најстрогиот центар на Тирана. Гламурозниот настан, одржан на престижниот плоштад Италија, претставуваше
Go toTop