Диверзитетот стана голем бизнис

February 7, 2023
1 min read

Како што во Македонија, во овој момент, некои и некаде кмишат на некоја обука или семинар за „јакнење на капацитетите на локалната самоуправа“ или „модернизирање на судството“ или „како да се бориме против руските дезинформации“, така во САД во моментов луѓе кмишат на некоја обука или семинар под барјакот на новиот револуционерен фетиш „диверзитет, еднаквост и инклузивност“. 

Во САД, оваа индустрија била проценета на 3.4 милијарди долари во 2020-та, а се очекува до 2027-ма да порасне до 17.2 милијарди. 

Иако ваквите корпоративни обуки треба да придонесат маргинализираните групи да се чувствуваат подобро во работните средини, малку што укажува на тоа дека тие навистина функционираат. Напротив, тие често водат кон зголемување на тензиите помеѓу вработените, актуелизирајќи ги етничките, националните и расните стереотипи. 

„Не постои вработен што сака да слуша за тоа како е угнетуван или како е угнетувач заради бојата на својата кожа. Плус, возрасните луѓе не сакаат да им биде кажувано што да мислат а тоа е причина зошто малкумина реагираат позитивно на програмите што имаат за цел да го сменат начинот на кој тие размислуваат,“ пишува Ребека Ваник.

И покрај тоа што се покажуваат како неуспешни, многу компаниии не се откажуваат од ваквите иницијативи. И понатаму ангажираат скапи надворешни консултанти, од кои најпознатите ги чинат компаниите и по десетици илјади долари за презентација, а некои институции имаат цели интерни оддели што се бават со овие прашања. Универзитетот во Мичиген, на пример, троши 18 милиони долари за оваа кауза секоја академска година.  

Многу компании веројатно и не очекуваат особени резултати од ваквите иницијативи, и само се обидуваат да останат во тек со корпоративните трендови и се плашат од реакциите во јавноста доколку престанат. Се чини дека тоа во моментов е поважно од организациската ефикасност, што кажува многу за квалитетот на водството во приватниот и јавниот сектор.

„Разбуденоста не е толку популарна во општата популација како што корпоративните лидери си замислуваат,“ пишува Ваник. 

Дизни и Викторија Сикрет, два гиганта што се во првите редови на фронтот на „диверзитетот, еднаквоста и инклузивноста“, неодамна ги отпуштија генералните директори заради намалените профити. И други индустрии може да научат нешто од ова. 

„Раководителите бескрајно коленичеа пред каузите за социјална правда, верувајќи дека тоа ќе придонесе кон имиџот на нивните компании. Но кога тоа се мери во профит, морал кај вработените или иновации, изгледа дека оваа стратегија не функционира“, поентира Ребека Ваник од Спајкд. 

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

Претходно

(ВИДЕО) Украина објави снимка на која се гледа како војници на „Вагнер“ го претепуваат својот ранет командант

Следно

(ВИДЕО) Како војната за Украина се води на македонската твитер-сцена каде што „дрмаат“ пет проруски профили

Latest from Blog

Селекторите на Венецуела и Перу добија откази

Венецуела го отпушти селекторот Фернандо Батиста откако не успеа повторно да се квалификува за Светското првенство. Венецуела, единствената јужноамериканска репрезентација што никогаш не играла на Светско првенство, стигна до последното коло од

Објавени фотографии од 22-годишниот убиец на Чарли Кирк

Осомничениот убиец на Чарли Кирк, идентификуван како 22-годишниот Тајлер Робинсон, е уапсен, потврди директорот на ФБИ, Кеш Пател, на заедничка прес-конференција со гувернерот на Јута, Спенсер Кокс. Тајлер Робинсон, 22-годишник од Јута,

Нема надминувања на граничните вредности за квалитетот на воздухот во Скопје, осевен благо надминување во Лисиче

Според податоците на Државниот автоматски мониторинг систем за квалитет на амбиентен воздух – ДАМСКАВ, во периодот од 10 до 12 септември 2025 година не се регистрирани надминувања на граничните вредности за SO₂,

Ристовски со порака на благодарност: Скопје 2025 ја обедини спортската заедница

Под мотото „Спортот како национален идентитет и визија за иднината“, во Скопје се одржа Првиот Регионален спортски самит „Скопје 2025“, на кој Македонија се покажа како центар на регионалната соработка во спортот.

Пумпните хидроцентрали – ’рбетот на европската енергетска транзиција

 Во Париз неделава беше лансиран „Парискиот завет“ — иницијатива на IHA и Eurelectric што ја обединува европската хидроиндустрија околу една цел: пумпните хидроцентрали да станат „’рбетот“ на европската електрична мрежа, каде со
Go toTop