Со измени на Законот за железнички систем: Укината либерализацијата во железничкиот сообраќај

September 3, 2024
1 min read

Собранието вечерва изгласа измени на Законот за железнички систем, со кои се укинува обврската на државава за либерализација на железничкиот сообраќај.

Министерот за транспорт Александар Николоски образложи дека измените се поради тешката финансиска состојба на МЖ Транспорт и оти во координација со Европската комисија во рамки на Планот за раст е договорено да се тргне обврската за либерализацијата.

– Со овие измени практично го спасуваме АД МЖ Транспорт, каде работат голем број лица, кои имат свои семејства и треба да ги прехрануваат. Во изминатите два месеца активно работиме на тоа да земаат плати. Во координација со ЕК во рамки на Планот за раст се договоривме да се тргне обврската на Македонија за либерализацијата на железничкиот сообраќај,  затоа што кога би се реализирала ова претпријатие  кое и онака е во тешка финансиска ситуациа целосно ќе колабира, рече Николоски.

Долгот на ова АД во државна сопственост, соопшти, моментно е над 90 милиони евра и правиме напори да го вратиме во фирма. Неколку локомотиви веќе се вратени во операција за карго  превоз кој е најдоходовен, во следниот период ќе се изнајмат уште четири до пет  локомотиви, за што ќе се разговара за соработка со Србија, рече министерот Николоски.

Благоја Бочварски, пратеник од СДСМ и поранешен министер за транспорт, оцени дека законската измена е непотребен чекор.

– Одлуката за либерализацијата на пазарот беше донесена по 32 години. Тоа ќе значеше отворање на пазарот за влез на повеќе оператори на пругите.  Со тоа ќе се спуштеа цените пред се на македонските компании. Мора да мислиме на македонската економија и да отвориме  врати за порз и поевтин транспорт, рече Бочварски.

Со измените се брише член 65-а од Законот во кој се пропишани одредби за правно или физичко лице кое врши превоз за сопствени потреби да има право на пристап до железничката инфраструктура и да може да врши превоз на железничката инфраструктура.

Со членот 4 од Предлог законот, поради лошата финансиска состојба, како и драстичното намалување на превозот по стока се предлага бришење на член 67-а од Законот во кој се пропишани одредби за висината на надоместокот за користење на железничката инфраструктура.  (МИА)

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MATINA DENTAL CLINIC

AUTO SHKOLLA BEKO

Претходно

Филипче: Наскоро ќе стигнат скапите фактури за кредитот од Будимпешта

Следно

Гаши: Разумот надвладеа над предрасудите и пропагандата

Latest from Blog

Голем удар за Реал: Судијата од мечот со Селта оценет со висока оценка!

ФОТО: Real Madrid C.F./FB Многу критикуваниот судија на Реал Мадрид, Алехандро Гонзалез Кинтеро, доби добра оценка од Шпанската фудбалска судиска комисија (CTA). Шефот на судиите, Фран Сото, лично го пофали за неговите

Забележана црна дамка на Сонцето

Изминатата ноќ на Сонцето е забележана црна дамка предизвикана од експлозија на водород, соопшти Лабораторијата за соларна астрономија при рускиот Институт за вселенски истражувања (ИКИ). Експлозијата се појавила околу полноќ, според московско

Трошка искреност и кај обвинителот на заминување: Коцевски смета дека Анкетна ќе влијае лошо врз правдата и случајот за „Пулс“

Републичкиот јавен обвинител на заминување, Љупчо Коцевски, се надмина себеси и изјави дека смета дека во оваа фаза не треба да има Анкетна комисија во Собранието на Република Македонија за трагедијата во

Еве од каде „50 Cent“ ги добил приватните снимки на Паф Диди: „Кога ги видов реков: ‚О, сра** Вау.‘“

Една од најголемите забелешки што моментално затворениот рапер ги има во врска со документарецот се однесува на дел од снимките, за кои тој тврдеше дека биле „украдени“ од неговиот тим за потребите

(Видео) И ова е вештачката интелигенција: РОБОТОТ ПОДИВЕ И ГО НАПАДНА ТРЕНЕРОТ “НАСИЛНО И УЖАСНО“

Стравот дека вештачката интелигенција може да се сврти против нас и да го преземе светот станува сѐ поголем. Но, дали навистина би било толку лошо ако прво ги нападне директорите на компаниите?
Go toTop