Николоски: Од нула локомотиви, за шест месеци успеавме да вратиме 14 локомотиви и возови на македонските пруги

February 8, 2025
1 min read

За само шест месеци успеавме да оспособиме 8 активни локомотиви за карго превоз и 6 патнички возови. Претходно имаше нула локомотиви и само еден воз. Тоа е разликата на нашето работење, истакна вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски во интервјуто на ТВ Сител.

Тој потенцира дека со чесна и посветена работа се успеало да се оствари зголемување од 75 % на карго превозот и 37 % на бројот на патници во последните три месеци од 2024 година споредено со истиот период од претходната година.

“Скопје-Куманово ќе се патува за 41 минута, луѓето ќе имаат предвидливост за патувањето. Наутро ќе дојдат за Скопје, попладне ќе се вратат. Дополнително планираме почести возови за Битола и за Прилеп, разгледуваме да отвориме мегуѓрадски возови за Тетово и Гостивар, во перспектива да ја вратиме линијата кон Штип и Кочани. Ова е разликата од претходно кога имаше нула локомотиви”- истакна вицепремиерот Николоски.

Во однос на пругата кон Бугарија, вицепремиерот најави дека е формирана комисија од македонска страна и очекува од Бугарија да потврдат дека се подготвени да инвестираат во проектот, за што ќе биде потребна заедничка заложба и договор.

“Бугарската влада испрати еден текст, во суштина тоа е во рамки на претходно разговараните технички прашања во Софија и во Брисел. Ние формиравме комисија од наша страна, покрај мене тука е министерката за финансии, министерот за надворешни работи и директорот на Железници Инфраструктура. Очекуваме слично да се формира и од нивна страна, да поразговараме, да се договориме и да добиеме јасна заложба од бугарска страна дека навистина тие се спремни да вложуваат. Не е само да имаме железничка линија од Скопје до Крива Паланка, туку да се поврземе со Софија и Бургас, што ќе го направи коридорот 8 функционален “ – додаде вицепремиерот Николоски.

Тој дополни дека остануваат трите суштински услови, а тоа е дека мора да има тунел што ќе спојува, Бугарија го изведе својот дел од пругата и да го реконструира делот кој што веќе постои и трето да се направи ревизија на цената на проектот на македонска страна.

ИЗВОР: kurir.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

MARKETING

ЛОКАЛНИ ИЗБОРИ 2025

Претходно

Николоски: Годинава започнуваме со изградбата на автопатот Кичево – Букојчани, Скопје и Охрид целосно ќе ги поврземе со автопат

Следно

Ханси Флик отпиша тројца играчи на Барселона

Latest from Blog

Европската комисија со поддршка за проектите на 4iG за дигитална инфраструктура и подморски кабли на Западен Балкан

Заедничка декларација потпишана денес во Тирана на Инвестицискиот форум ЕУ-Западен Балкан На Инвестицискиот форум ЕУ-Западен Балкан што се одржа во Тирана, групацијата 4iG потпиша заедничка декларација со Европската комисија и GÉANT, паневропската

Комерцијална банка, Макпетрол и Алкалоид со најголем дневен промет

Изготвен од Илирика Инвестментс АД Скопје врз основа на официјални податоци од Македонска берза. На трговската сесија од 13 октомври 2025 година, индексот МБИ10 забележа раст од 0,51%, достигнувајќи ниво од 10.361,05

Фон дер Лајен од Тирана: Албанија е на вистинскиот пат кон ЕУ

Претседателката на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, која денеска престојува во Тирана, што е нејзина прва дестинација во рамки на турнејата во Западен Балкан, на заедничката прес-конференција, со премиерот Еди Рама,

Де ла Фуенте со 2 милиони евра е европски првак, а Пикси со 1,5 милиони ја бламираше својата земја!

ФОТО: Fudbalski savez Srbije/FB Конечно најслабиот селектор во историјата на фудбалот, а се знае дека тоа е Драган Стојковиќ – Пикси остана без работа. По онаа бламажа во Лесковац, каде Албанците му
Go toTop