Најголемата соларна фарма прегоре предвреме

January 24, 2023
1 min read

Масивниот Сан Кејбл проект отиде во доброволен стечај и принудна управа. Тоа требаше да биде најголемата соларна „фарма“ на светот која ќе собира ‘зелени електрони’ на површина од 12.000 хектари (120 километри квадратни) во Австралија и потоа со земјен кабел од 800 километри и подводен од 4.200 километри да носи струја во Сингапур. 

Проектно, тоа ќе беше девет пати поголема соларна фарма од моментално најголемата и ќе користеше кабли 6 пати подолги отколку што досега било случај. 

Одлуката за ставање крај на приказната уследила откако компанијата „не успеа да се усогласи со целите на акционерите“, се наведува во корпоративното сооппштение.

„Иако предлози за финансирање беа доставени, не можеше да се постигне консензус за идната насока и структурата на финансирање на компанијата“.

Познавачи велат дека зад ваквите магловити формулации стои конфликт меѓу двајцата најголеми инвеститори во проектот, милијардерите Мајк Канон-Брукс и Ендрју „Твиги“ Форест, околу финансирањето и насоката на компанијата. Нервозата се зголемувала откако станало јасно дека Сан Кејбл гори многу пари а не успева да ги постигнува зададените маркери.

Тоа ќе беше фарма која ќе произведува 20 гигавати, од кои дел ќе беа складирани. Ќе обезбедуваше 15% од вкупните потреби на Сингапур за електрична енергија а нејзиниот ефект врз средината ќе беше еквивалентен на тоа да снема 2,5 милиони автомобили од патиштата.

Што е со крабите?

Се чини дека тие се неодоливо привлекувани од електромагнетните полиња околу подводните кабли. Доаѓаат и со часови биваат „хипнотизирани“. Не само што се имобилизирани, туку им се менувала и хемијата на крвта и биоритмот.

 

ИЗВОР: off.net.mk

VERO JUMBO MACEDONIA

EVN MACEDONIA

AUTO SHKOLLA BEKO

MATINA DENTAL CLINIC

Претходно

Македонските граѓани ќе добијат електронски идентитет

Следно

Владата ќе ги следи препораките на Пендаровски, но не кажува дали ќе им забрани влез на европратеник и други бугарски државјани

Latest from Blog

Дали знаевте зошто возовите немаат безбедносни појаси?

Безбедносните појаси се задолжителни во автомобилите. Авионите, автобусите и минибусите се исто така опремени со безбедносни појаси. Сепак, едно од најбрзите превозни средства – возот – речиси никогаш нема безбедносни појаси, што

Проданоски најави редовни отворени денови за прием на граѓани

Градоначалникот на Општина Прилеп, Дејан Проданоски, најави нова иницијатива за директна комуникација со граѓаните преку редовни, отворени средби што ќе се одржуваат секој четврток од 10:00 часот во просториите на општината. Како

Енергетика 24: Македонија води во усогласување со европската енергетска политика, Црна Гора веднаш зад неа

Аналитичка оценка на извештаите на Европската комисија за 2025 година Најновите извештаи на Европската комисија за напредокот на земјите од Западен Балкан во процесот на приближување кон Европската Унија во 2025 година

Чаби Алонсо: Не сме во криза

Тренерот на Реал Мадрид, Чаби Алонсо не е премногу загрижен, и покрај двата последователни порази на неговиот тим. „Кралевите“ прво загубија од Ливерпул во Лигата на шампионите, а потоа забележаа реми 0-0
Go toTop