Кога МекДоналдс станува скап, јасно е дека има проблем

1 min read

Високите цени остануваат причина број еден за загриженост на американските потрошувачи чиј број се намалува бидејќи луѓето гледаат да заштедат на секој долар.

Во првото тромесечие, прометот на МекДоналдс бил во постојан пад не само во Америка, туку и во Австралија, Канада, Германија, Јапонија и Обединетото кралство.

Некои компании наведуваат и други причини за падот кои не се баш уверливи. Во Старбакс, на пример, чии акции паднаа за 17% после најавата на падот на продажбата, се пожалија и на лошото време. Матичната компанија на Пица Хат, КФЦ и Тако Бел ги обвини снежните бури за лошите резултати.

Истовремено, конкуренцијата е станата пожестока па сега сите се борат за сè помал број купци.

А нивниот број се намалува затоа што цените во рестораните се зголемија повеќе отколку цените на намирниците.

ИЗВОР: off.net.mk

Претходно

Г.г. Стефан: Да ги зацврстиме единството и слогата, да ги надминеме разногласијата и меѓусебните поделби

Следно

Њујорк поведе против Интер Мајами, но се појави Меси (ВИДЕО)

Latest from Blog