Решени 1.300 барања од граѓани преку адресата [email protected]

1 min read

На електронската адреса за комуникација со граѓаните [email protected] досега се пристигнати 1438 барања, од кои решени се 1.300, информираа од Град Скопје. 

 Најголемиот број граѓани на овој мејл пријавиле проблеми и барања за поставување заштитни столпчиња на тротоарите, за чистење диви депонии, проблеми со улични кучиња, возниот ред на автобусите и уличното осветлување низ градот. Н

а електронската адреса [email protected] граѓаните можат да пријавуваат предизвици во надлежност на градот, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок од 24 до 72 часа.

-Целта на овој проект е ефикасно и ефективно работење на градската администрација во служба на граѓаните, која ќе придонесе Скопје да биде функционален град кој нуди брзи, квалитетни и навремени услуги за скопјани. Со ваквиот начин на комуникација Градот Скопје станува поблизок до скопјани и има за цел преку непосреден однос со граѓаните да ги реши секојдневните предизвици со кои тие се соочени, велат од Град Скопје. 

skopjeinfo.mk

Претходно

Османи: Руси, Буџаку и Фрчкоски амбасадори во Бугарија, Канада и во ОН

Следно

ЕК подготвува нов пакет санкции против Русија и Белорусија

Latest from Blog

MacedonianEnglishAlbanian