Здрава вечера: Неколку совети со кои ќе знаете што да подготвите за вечера!

5 mins read

Здравата вечера е вовед во идеалниот крај на денот, без разлика на динамиката на обврските кои ги носи одреден ден.

„Јадете паметно, но не премногу добро на вечера, и зборувајте добро, но не премногу паметно“

Ако успеете да го направите вашиот последен оброк во лесна вечера, тогаш со еден удар ќе убиете две муви, обезбедувајќи здрав оброк и мирен сон.

Активностите на желудникот и варењето во делот од денот кога вашето тело се подготвува за сон може да влијае на закрепнувањето на вашето тело, општото здравје и вашиот физички изглед.

Зошто е важна здравата вечера?

Без оглед на социјалниот статус на поединецот, одлучувањето што да јаде за вечера отсекогаш било важно во човечкото општество.

И сиромашните и богатите вечераа со задоволство и редовно, иако богатите луѓе посветуваа поголемо внимание на тоа што можат да јадат за вечера.

Во современото општество вечерата стана уште поважна, бидејќи во последниот дневен оброк внесувате калории кои не можете лесно да ги согорите.

Затоа е важно вашиот последен оброк да биде здрава вечера, благодарение на која:

  • Подобро ќе спиете
  • Полесно е за слабеење
  • Го зачувате здравјето на срцето
  • Ќе имате добро расположение
  • Подобрете ја состојбата на дигестивниот тракт

Покрај тоа, здравата вечера ви помага да го снабдите телото со храна која лесно се вари во текот на ноќта и го поттикнува одржувањето на мускулната маса.

Зошто последниот оброк во денот треба да биде лесна вечера?

Повеќето нутриционисти веруваат дека здравиот појадок и лесната вечера позитивно влијаат на дигестивниот систем и општото здравје.

Освен стручњаци, има се повеќе обични луѓе кои можат да потврдат дека лесната вечера им помага да го подготват телото за одмор и квалитетен одмор.

Со јадење лесна вечера рано навечер, му оставате доволно време на вашето тело да ја свари храната што ја јадете пред спиење.

Со цел ефикасно да го опоравите вашето тело од секојдневните активности, ве советуваме да јадете лесна вечера помеѓу 18 и 19 часот.

Една од најчестите заблуди е дека не треба да вечерате пред спиење, иако не постои официјален научен доказ кој недвосмислено го поткрепува таквото безначајно тврдење.

Многу е поважно од тоа што и кога ќе јадете за вечера, за што неспоредливо помалку се зборува отколку, да речеме, што да се подготви за вечера набрзина.

Навремената подготовка на храната често доведува до внесување на неадекватна храна за време на вечерата, и затоа најдобро решение е да имате однапред дизајниран план за исхрана.

Најдобрите намирници за вечера

Често поставуваните прашања за тоа што е најдобро да се јаде за вечера сугерираат дека повеќето луѓе не се сигурни која храна е најдобра за вечера.

Разновидниот и хранливо богат вечерен оброк се состои од храна која му помага на вашето тело да го апсорбира потребниот број калории.

Во зависност од вашите желби, на крајот од денот можете да изберете дали да јадете:

  • Јајца за вечера
  • Месо за вечера
  • Салати за вечера
  • Сирење за вечера
  • Овошје за вечера

Овие групи на храна се богати со макронутриенти кои го олеснуваат процесот на варење и обновување на телото, особено ако сте во можност да купите органски производи со докажан квалитет.

Идеи, рецепти и предлози за вечера

Додека овие предлози за вечера вклучуваат популарни намирници достапни во многу продавници, можете да го измените секој предлог за вечера со додавање на соодветна замена за храна.

Како што можете да замислите, идеите за здрава вечера важат подеднакво за губење на тежината, зголемување на телесната тежина и одржување на тежината.

Со други зборови, за идеите за вечера подолу, рецептите вклучуваат само здрава храна, без оглед на вашата диетална цел.

Здрава вечера – Рецепт бр. 1

Вечерен оброк за цел губење на тежината за калориски внес од 1800 kCal

– Гради од мисирка – 100 гр
– Наут – 40 гр
– Ореви – 30 гр
– Зелени маслинки – 25 гр

Здрава вечера – Рецепт бр. 2

Вечерен оброк со цел да се зголеми за калориски внес од 1800 kCal

– Свинско филе – 100 гр
– Црн леб – 50 гр
– Авокадо – 80 гр
– Капина – 50 гр

Здрава вечера – Рецепт бр. 3

Вечерен оброк за одржување за калориски внес од 1800 kCal

– Туна конзервирана во масло – 58 гр
– Индиски ореви – 30 гр
– Спанаќ, зелена – неограничено

www.slobodenpecat.mk

Претходно

Стотици граѓани на протест во Подгорица против гласање недоверба на Владата

Следно

Кралски договор: Реал Мадрид од новиот спонзор ќе добие 10 милијарди евра

Latest from Blog

MacedonianEnglishAlbanian