Канадски истражувачи анализирале податоци за менталното здравје на повеќе од 2.000 деца на училишна возраст за време на пандемијата „Ковид-19“. Излегува дека учењето преку Интернет е поврзано со зголемен ризик од депресија и анксиозност кај постарите ученици.
Експерти од детска болница ги проучувале врските помеѓу различните цели за користење гаџети (време пред екранот) и менталното здравје на учениците. Истражувачите откриле дека постои јасна врска помеѓу анксиозноста и депресијата кај средношколците (над 11 години) кои мораат да користат уреди за учење.
Интересно, зголеменото време поминато во гледање телевизија и играње компјутерски игри кај малите деца (од 2 до 4 години) за време на пандемијата, исто така, доведува до повисоки нивоа на депресија, анксиозност, проблеми во однесувањето и хиперактивност.
Авторите на студијата, објавена во мрежата JAMA, веруваат дека тоа може да се должи на ниските нивоа на социјална интеракција. „Пандемијата „Ковид-19“ доведе до големи промени во секојдневниот живот на децата“, напишаа истражувачите. „Ова пред се се должи на дистанцирањето, изолацијата и затворањето на училиштата“.
Тимот, исто така, анализира дали конференциите за Zoom може да им помогнат на децата да се справат со изолацијата. Истражувачите веруваат дека излегувањето со пријателите може да ја намали анксиозноста и депресијата кај децата, додека видео повиците се бескорисни.
ИЗВОР: lokalno.mk