Сè повеќе Германци бараат ограничување на брзините на автопатите

4 mins read

Огромното мнозинство Германци поддржуваат прекин на долгата традиција на „бесплатно возење за слободни граѓани“ и воведување максимална брзина од 130 км/ч на автопатите.

Според минатонеделната анкета на јавниот сервис АРД, 60 отсто од испитаниците поддржуваат ограничување на брзината на германската автопатска мрежа за да се намалат емисиите на стакленички гасови и да се зачува климата.

Ова е за три процентни поголема поддршка за ограничувањето на брзината отколку во слично истражување спроведено во јуни.

Нема општо ограничување на германските автопати

Нема општо ограничување на брзината на германските автопати, но на многу делници возачите мора да ја намалат брзината од безбедносни причини.

Меѓу оние кои се залагаат за општа граница е четирикратниот светски шампион во Формула 1, Себастијан Фетел.

Како што е соопштено од Auto Motor und Sport, Фетел е убеден дека не треба многу да се размислува за воведувањето ограничувања.

Иако лебот го заработува возејќи ги најбрзите автомобили на светот, а поседува и голем број суперспортски автомобили, тој е на мислење дека безбедноста и животната средина се приоритет.

„Не се работи за лични чувства. Треба да се погледне пошироката слика. Ограничувањето на брзината би ја намалило емисијата на CO2 за околу два милиони тони. А патиштата би биле побезбедни. Некои несреќи во Германија се случуваат токму поради тоа што нема ограничување на брзината. Ако спасиме само еден живот, нема што да разговараме“.

А на прашањето дали ограничувањата се прашање на лична слобода, тој одговори дека секој што сака да стиска бензин може да дојде на патеката и да вози. А притоа никого нема да загрози, заврши Фетел.

Прашањето за ограничувањата на брзината е на дневен ред секогаш кога Германија формира нова влада.

Зелените се за ограничување

Доколку успеат постоечките преговори за формирање нова владејачка коалиција на социјалдемократите (СПД), либералите (ФДП) и Зелените, ограничувањето нема да биде воведено.

Зелените, кои се за ограничување, го признаа поразот по ова прашање бидејќи нивниот потенцијален коалициски партнер, ФДП, силно се противи.

Германија ги заострува сообраќајните казни

Пред неколку недели беше објавено дека Горниот дом на германскиот парламент, Бундесрат, усвоил низа измени на Законот за сообраќај, кои предвидуваат зголемување на казните за сообраќајни прекршоци.

Законот требаше да стапи во сила минатата година, но собраниската процедура беше запрена поради формални грешки во текстот на предлог-законот, кој предвидува поголеми казни за брзо возење во населено место.

Надминување на дозволената брзина од 10 км/ч се казнува со парична казна од 50 евра. Надминување на 40 км/ч се казнува со парична казна од 400 евра наместо досегашните 200 евра. Надвор од населено место се предвидени казни од 40 наместо досегашните 20 евра за брзо возење со 10 км/ч. За брзо возење од 20 км/ч казната во иднина е 100 евра.

Сакаат да ги заштитат пешаците и велосипедистите

Новата листа на сообраќајни казни има за цел подобра заштита на пешаците и велосипедистите, се вели во соопштението. Со тоа се зголемуваат казните за паркирање на тротоари и велосипедски патеки, како и за паркирање на тротоар. За тоа се предвидени казни до 110 евра. Отсега, ваквото паркирање автоматски се смета за закана за безбедноста во сообраќајот, што повлекува последици во случај на сообраќајни незгоди.

Некои засегнати страни, како што се здруженијата за малопродажба, го критикуваа правилото на тротоарите, кое особено ги погодува компаниите за испорака на пакети, особено со оглед на бумот на онлајн купувањето. Со цел да се заштитат велосипедистите, камионите во иднина може да вртат надесно со максимална брзина од 5 км/ч.

Непочитувањето на правилата за формирање премини за возилата на брзата помош во случај на застој на автопатиштата во иднина ќе се казнува со 320 евра и едномесечна забрана за сообраќај на моторни возила.

www.slobodenpecat.mk

Претходно

Ова се добитниците на Наградата „13 Ноември“ на Град Скопје, за 2021 година

Следно

Доктор Балевски: Никој за жива глава не сака да биде педијатар

Latest from Blog

MacedonianEnglishAlbanian