Модата и филмот – љубов потрајна од пуканките

5 mins read

Тоа е дружба која трае со децении. Филмската и модната индустрија одат рака под рака уште од времето на холивудските класици до денешните блокбастери на големиот екран.

Кога Џејмс Дин ја облече својата иконична црвена „бомбер“ јакна за „Бунтовник без причина“ во 1955 година, овој беспрекорен изглед стана стилски став за една генерација.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Natalie wood (@natalie_woood)

Слично на тоа, Том Круз направи „оскаровска“ победа во зголемувањето на продажбата на очила за сонце, од неговите авијаторски „Рејбан“ во „Топ Ган“, до неговите „L.G.R.“ очила во филмовите „Невозможна мисија“ кои беа пласирани како производи. Да не заборавиме дека многу долгото црно палто буквално излета од продавниците по дебитантскиот настап на Кијану Ривс како Нео во „Матрикс“, изглед кој сега е синоним за таа франшиза.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tom Cruise world (@worldtomcruise)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by contentlabtr (@contentlabtr)

 

Влијание на пазарот на „франшизирана“ облека

Најголемиот дел од приходите на која било франшиза доаѓа од приливот од продажбата, при што „Војна на ѕвездите“ водат со 12 милијарди долари, Бетмен со 245 милиони долари и Спајдермен со 155 милиони долари – последните два сè уште се поразени од франшизата на „Кинг Конг“ со неверојатни 1,6 милијарди долари. Продажбата му даде на светот „франшизирана“ облека, додатоци како чанти, постери и колекционерски парчиња, до предмети за домаќинството како чаши и патрони. Повеќето продавачи им нудат на клиентите можност да ги приспособат сопствените нарачки, давајќи им слобода да побараат во суштина каков производ сакаат со персонализирана порака или детали.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Febro garments (@febroindia)

Технологијата го подига пазарот на повисоко ниво

Особено во последниве години, технологијата станува сè повеќе и повеќе вградена во нашите животи, љубителите на овие франшизи бараат повеќе интерактивни, посебни искуства – не само од оние кои пораснале со нивните омилени иконски ликови. Затоа сопствениците на франшизите продолжуваат да инвестираат многу во дигиталните иновации за да го прошират влијанието на филмовите подалеку од кино салите и да го одржат релевантно како такво во денешниот забавен пејзаж кој постојано се развива.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Genco Luxury (@gencoluxury)

Онлајн игрите станаа технички понапредни и индустријата на онлајн игри, исто така, забележа популарност на игри како слотот за „Кинг Конг“, со оглед на постојаниот интерес од публиката. Овој пример и бројни други слотови засновани на филмови широко достапни на онлајн пазарите им нудат на љубителите шанса да ги искусат своите омилени ликови на нов, привлечен и возбудлив начин.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fin harriss (@the_gaming_fin)

Без разлика дали сакате да се стремите кон препознатливиот стил на ликот преку вашиот избор на парчиња или да избегате во светот на вашиот херој преку медиумот на видео и онлајн игри, без разлика каква франшиза следите, искуството сега може да трае многу подолго отколку пуканките.

ГЛОСА

Во денешно време, кога му се восхитуваме на некој лик на екранот, привлечени сме да го имитираме тој изглед за да ги канализираме особините што сакаме да ги реплицираме. Ја сакаме таа харизма, шарм и самодоверба во нашите животи, а тоа започнува со нашата гардероба – дури и ако тоа е само едно посебно парче.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gioielleria Natoli (@natoligioielli)

Извор: www.slobodenpecat.mk

Претходно

Од Париз кон историја: Рекорди кои Ѓоковиќ ги брка на Мастерс турнирот

Следно

Вработен во обезбедување на училиште нападнал работници

Latest from Blog

MacedonianEnglishAlbanian