Неверојатни бројки: 30 секунди реклама за време на Супер боул продадена за 6.5 милиони долари

1 min read

Американската телевизија Ен-Би-Си соопшти дека неодамна продаде рекламен блок од 30 секунди за време на претстојниот Супер боул во НФЛ лигата за рекордни 6.5 милиони долари.

Шефот на маркетинг на Ен-Би-Си, Ден Ловингер, изјави дека рекламите за 52. издание на Супер боул кој ќе се одржи на 22. февруари 2022 година на стадионот „Софи“ во Инглвуд, Лос Анџелес, речиси се продадени и останати се само неколку празни термини, односно рекламни блокови.

– Видовме дека има барања за слободните термини, но внимателно работиме за да извлече највеќе што можеше од нив – изјави Ловингер.

Тој откри дека 30 секунди рекламен блок е продаден  за 6.5 милиони долари, а купувачите ќе можат да се рекламираат и на настаните како што се Зимските олимписки игри.
Досега најскап рекламен блок беше за време на 50. Издание на Супер боул кога за реклама од 30 секунди беше платено 5.5 милиони долари.

www.slobodenpecat.mk

Претходно

ЕМА ќе ја проучува можноста за вакцинирање на деца на возраст од 5-11 години

Следно

Нуредини: Во болницата имало роднини на медицински сестри, тоа придонело да има посети

Latest from Blog

MacedonianEnglishAlbanian